Saturday, September 12, 2009

:: i want u ::

assalamualaikum... =)

ya Allah
jika aku jatuh cinta
cintakanlah aku kepada seseorang yang melabuhkan cintanya kepadaMu
agar bertambah kekuatanku utk menyintaiMu
ya Muhaimin
jika aku jatuh hati
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu
agar tidak terjatuh aku ke dalam jurang cinta nafsu
ya Rabbana
jika aku terjatuh hati
jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling dari hatiMu
ya Rabbul Izzati
jika aku rindu
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu
ya Allah
jika aku menikmati cinta kekasihMu
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu
ya Allah
jika aku jatuh hati pada kekasihmu
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu
ya Allah
jika kau halalkan aku merindui kekasihMu
jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu.
amin

"doaku moga kita sama2 berjaya di dunia dan akhirat
berjaya dalam mengharungi dugaan dan cabaran...yang sememangnya menguji kekuatan iman
kerana tapak iman itulah yang menemukan cinta yang selama ini telah hilang
semoga cinta yang dicari telah ditemui
semoga Allah meletakkan kita di bawah payung rahmat kasihNya...insyaAllah..."

source:

0 comments:

 

azeilaish.com | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Edited by siterrornakmampos^^y