Tuesday, September 22, 2009

:: suasana hari raya ::

assalamualaikum wbt =)
walaupun raye dah sebulan berlalu.i stil nk post entry psl rye.xkire.u ol nk bce.bcelah.xnk bce.cpt tutup tab nih! *wink* well.it was a great experience celebrating raye here without family.walaupun nanges berkilo2 dlm blk sorang2.tp ble dah berkumpul ramai2.feeling sedih tu hilang.thanx kawan2.we'll neva walk alone.haha liverful oh!
buat bskut smpai subuh.ponteng klas sempena rye.tunggu rendang msk berjam2.dsb..sungguh manis pengalaman itu.sungguh manis..walaupun manes.kalau diberi plihan 1-beraye di perantauan.2-beraya di rumah scra berjemaah dgn family.semestinya num 2 akan i pilih.bukan xseronok.bukan xmenarek utk beraya di perantauan.tp..hmmm..nthlah..mungkin hati xberapa berkenan utk melakukan semuanya secara sendiri..bgn pgi sndiri.mandi sendiri.heh u mndi xsendiri ke kt rmh?no2.di rumah akan berebut ramai2 utk mndi.kt cni xberebut.sungguh x challenging.gosok bju sendiri.pakai bedak sendiri.pakai tudung sendiri.memang xseronok.di rumah.akan menggedik dgn mok.mengade dgn aina.menyebok dgn csu.harap2 nye.msih ade peluang lg utk berbuat demikian di mase akan dtg.insyaAllah..jom tgk gmba jom..*wink* oh sorry.sgt malas utk upload gamba.
walaupun xmenarek.xseronok.tp suasana raye stil ade.walaupun xsemeriah kt rumah.dan.sebulan telah berlalu.sebulan lagi.malaysia akan kujejaki.semoga pjg umur utk sambut raye haji bersama keluarga.aku xtw ape yg tlh aku merepek.tp terimalah seadanya.aku xpuitis.aku xmanis dlm berkata2.sesungguhnya.skrg aku ptt study.belajar fizik.kerana ari jumaat ni ade test.but wat im doing is blogging instead of studying.oh Tuhan..kau peliharalah aku dari segala bisikan syaitan..amin..
p/s: task of the day-kire berapa byk walaupun ade dlm entry ni! =)

0 comments:

 

azeilaish.com | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Edited by siterrornakmampos^^y